Za prioritní si reprezentanti Zábřeha stanovili dva dlouhodobější podniky. Jedním z nich byl republikový šampionát České asociace motocyklového sportu v Cross Country. Série závodů na uměle vybudovaných tratích vyšla na výbornou Miroslavu Otáhalovi. Ve své kategorii zaujal zlatou pozici a stal se celkovým vítězem! Lukáš Krejčí byl ve stejné třídě šestý, Radek Krobot mezi svými čtvrtý.
Zmíněné trio se zdatně otáčelo i v klasickém enduru, v němž se přejíždí z místa "A" do místa "B". Alfou a omegou veškerého snažení jsou rychlostní zkoušky. Otáhal se tentokrát na konci několikadílného dobrodružství vyšplhal na stříbrnou pyramidu, Krejčí ho podpořil bronzovým počinem a Krobot se radoval z finální druhé pozice. Více než slušná bilance, co říkáte? Společnými silami ji ještě vylepšili v soupeření družstev. Získali v něm cenný bronz! "Jsme nadmíru spokojeni. Byla to sezona, která se podařila," netajila všeobecné nadšení šéfka zábřežského týmu Dana Otáhalová. A pokračovala: "Kluci odjezdili obrovské množství závodů, byla to hotová smršť. Kromě dvou seriálů startovali i v nejrůznějších regionálních soutěžích a jiných pohárech. Nedalo se to stíhat všechno, protože docházelo ke krytí a kolizi termínů. V rámci možností toho ale zvládli opravdu hodně."
V příštím ročníku se počítá i s častějšími návštěvami zahraničí. Kromě Slovenska je ve hře Polsko nebo Německo."Zkusit štěstí v cizině nás láká, třeba na Slovensku je to prý strašně hezké. Záležet ale bude v první řadě na financích," upozorňovala Otáhalová. "Jeden víkend na republikové úrovni přijde každého závodníka až na deset tisíc. Všechno je hrozně drahé. Ale co naděláme. Dali jsme se na vojnu, tak musíme válčit," usmála se zábřežská „holka pro všechno“.
Po dlouhém období se na ní začaly projevovat známky únavy a vyčerpání. O to víc ji mrzí, že je v motoristické branži populární odvětví často vnímáno jako "smradlavý" a příliš hlučný koníček. "Najde se spousta těch, co nás bere tak, že sem tam vytáhneme motorku z garáže a jedeme se jen tak projet. Přitom je to úplně jinak. Za vším stojí hrozně moc úsilí a obětovaného času. Navíc do toho vrážíme vlastní peníze. A není jich málo."
Výraznější podpory sponzorů se milovníkům rychlých kol nedostává. Občas je to boj s větrnými mlýny. "Za každou přízeň bychom byli neskutečně vděční. Opravdu to není snadné," zopakovala Dana Otáhalová. Jak sama přiznala, často sní sen o nenadálém zjevení bohatého finančního mecenáše, který by neměl hluboko do kapsy a byl by ochoten podat pomocnou ruku. "Všechno by bylo daleko jednoduší," vydechla s malou špetnou naděje.