PRAVIDLA A ORGANIZAČNÍ ŘÁD ORGANIZOVANÝCH TRÉNINKŮ
VŠEOBECNĚ:
Smyslem „Organizovaných tréninků“ (dále jen OT) je zkouška spolehlivosti motocyklů a zručnosti zúčastněných jezdců, kteří
musí projet na trati za předepsaných podmínek co nejvyšší počet kol. OT bude vypsán v daném termínu pro jednotlivce na
123 min. Zkrácení bude možné na základě rozhodnutí pořadatele s ohledem na bezpečnost jezdců.
TRAŤ A TANKOVÁNÍ:
Trať je tvořena okruhem, s kterým startující budou seznámeni v rámci zaváděcího kola před závodem. Tankování v průběhu
OT je možné pouze v určeném prostoru.
PŘIHLÁŠENÍ DO SERIÁLU:
V seriálu AZ PNEU budou přihlášeni všichni, kteří se zúčastní alespoň jednoho OT.
ÚČASTNÉ:
Účastné na jednotlivý podnik je placeno pořadateli na místě. Účastné připadá pořadateli daného podniku a jsou z něj hrazeny
ceny pro vítěze a náklady spojené s pořádáním OT.
STARTOVNÍ ČÍSLA A OZNAČENÍ KATEGORIÍ:
Startovní čísla budou přidělena po podání přihlášky a budou stejná pro všechny OT. Kategorie budou značeny barevným
kódem. 0 – zelená, A – žlutá, B – červená, C – modrá, D - bílá. Kód bude umístěn u předního čísla.
START:
Startuje proběhne s motorem v klidu s rukama nad hlavou. V případě, že to bude možné, může se k motocyklům před startem
běžet. Toto rozhodne pořadatel daného OT.
ČASOMÍRA:
Časomíra bude prováděna elektronicky za pomoci čipu. Čipy nejsou průjezdné. Každý účastník musí u brány zastavit a
zaevidovat průjezd. Toto je mu signalizováno na display. V případě, že tak neučiní a bude pokračovat dále, nebude mu kolo
počítáno. Detailní výsledky budou po každém závodu dostupné na adrese www.casomira.eu.
VÝPOČET VÝSLEDKU:
2013_02_11_CC-E-Rostaci
Během OT se sčítají najetá kola. Po uplynutí lhůty je šachovnicovým praporkem odmávnut jezdec, který přijede jako první po
dané lhůtě. Pak se zapisuje pořadí ve kterém dojede zbylé startovní pole. Výsledek se stanoví dle největšího počtu najetých
kol. V případě shodnosti najetých kol rozhoduje pořadí, v kterém dojel jezdec po ukončení lhůty. Jezdec musí být odmávnut
šachovnicovým praporkem. V případě, že neprojede cílem po uplynutí 123 min bude jezdec klasifikován až za všemi jezdci,
kteří cílem projeli bez ohledu na to, že má vyšší počet odjetých kol. Limit pro projetí je max. dvojnásobek času nejrychlejšího
jezdce po vypršení 123 min. Pokud je takových jezdců více (kteří neprojeli cílem), řídí se jejich umístění ve výsledcích stejným
pravidlem popsaným výše.
Bodové hodnocení a kategorie:
Body budou přidělovány všem zúčastněným dle jednotlivých kategorií takto: za 1. místo je 30 bodů, za další místa je o jeden
bod méně až k 30 místu, které je za 1. bod. Tyto body se sčítají každému zúčastněnému jezdci. Jezdec, který získal nejvíce
bodů v jednotlivých OT, se stane mistrem seriálu. Při shodnosti bodů vítězí starší.
Hodnocení bude provedeno v kategoriích: 0. do 17 let (ročník 1996 a mladší - barva zelená)
A. od 18 do 29 let (ročník 1984 až 1995 - barva žlutá)
B. od 30 do 39 let (ročník 1983 až 1974 – barva červená)
C. od 40 do 49 let (ročník 1973 až 1964 - barva modrá)
D. nad 50 let (ročník 1963 a starší - barva modrá)
Vložené závody dvojic budou hodnoceny paušálně 10 body za účast a započítány do seriálu jednotlivců.
PROTESTY.
Každý protest musí být podán písemně a doložen poplatkem 500 Kč. Poplatek se vrací, je-li protest oprávněný. Všechny
protesty musí být předloženy řediteli soutěže. Protesty musí být předloženy nejpozději 30 minut po příjezdu posledního jezdce.
V případě prokázání přestupku proti pravidlům, bude účastník vyloučen z daného OT.
REKLAMY:
Na každém závodu umožní pořadatel vystavení reklamních bannerů a při registraci rozdá případný propagační materiál.
POHÁRY A CENY:
Po skončení jednotlivých OT obdrží pohár prvních 5 jezdců.
Po skončení celého seriálu bude vyhodnocení 10-ti nejlepších jezdců v kategorii A - B - C a 5-ti nejlepších v kategorii „O“ a
„D“. Všichni obdrží pohár. Dále 1. až 5. v kategoriích A - B - C zadní pneu, 6. až 10. přední pneu, 1. až 3. v kategoriích „O“ a
„D“ zadní pneu, 4. a 5. přední pneu. (P-90/90/21 TT - C19, Z-120/90/18 TT - C18).
POJIŠTĚNÍ:
Jednotlivé soutěže nejsou pojištěny. Každý účastník si zajišťuje pojištění pro danou činnost sám.
PROHLÁŠENÍ:
Všichni jezdci se účastní soutěže na vlastní nebezpečí, nesou odpovědnost za škody způsobené jiným osobám a zavazují se
dodržovat pokyny hostitelů během pořádání akce.
Přihláškou potvrzuje jezdec souhlas s tímto prohlášením.
Endurošťáci